tisdag 13 november 2007

café ignaz II


maste bara skriva lite om café ignaz igen eftersom jag fikade där i söndags. massor med kakor har de, massor är veganska ocksa. jag drack även en varm chokladdryck som var hur god som helst (antagligen för att det var riktig choklad i botten och grädde ovanpa :D), med vanilj och kanel. fanns massor med smaker pa denna "aztekernas chokladdricka".
köpte även med mig en banankaka som hade chokladbotten och knapriga bananskivor ovanpa. herregud vad gott! lär inte vara enda gangen jag äter den ska jag säga.
ska förresten flika in att all mat man kan äta pa den här restaurangen (menyn är riktigt bred) kan man ta med sig för bara €4! och att äta där är inte heller mycket dyrare. dessutom är servitören supertrevlig (antagligen ignaz själv).

café ignaz
georgenstraße 67
u-bahn: josephsplatz

Inga kommentarer: